lördag 13 november 2010

Gatulampor?

Hejhej.Njaa, namnet kanske inte är det bästa, men jag kollade ut och såg en gatulampa så.. :O Iaf så är det helg och jag vaknade tidigt, och nu ska jag snart logga in på habbo.. :D Om ni vill adda mig så heter jag Jag=??=Bannad och jaa, jag är bannad ;) Just nu lyssnar jag på musik, ofc på spotify. :D:D Ni tipsar ju era vänner? OMG, ni blir kittlade om ni inte göre :D:D:D Happ, vad kan man skriva? Joo, jag har varit ute med min syster och tagit kort, jaa min kamera bliv blöt för det regnade, men a. Ni kan också adda mig på http://www.djur.nu/ där jag heter ; Amme_Gatulampa .. Jo Amme, är smeknamn för Amelia, jag rollspelar nämligen som Amelia på habbo.. Jo men , kalla mig Nea som några på habbo gör, för min kompis kom på smeknamnet Nea för nellie på habbo.. Iaf, så slutar jag nog med ett lägga upp bilderna..

 Min lilla boll där ja, den som jag skulle ta kort på, precis fått den där, var på en veckan semester med farmor o farfar japp.. (Y)
däär skulle jag ta kort på en boll, men precis då så kom solen, så jag såg inte vad jag tog kort på men de blev coolt..
Japp min fot :D:D omg snygg elle inte? haha nää men..



Hejsvejleverpastej

1 kommentar: